Beneficii CRM: 10 Beneficii pentru Rezultate de Business
1. Beneficii CRM MixCRM: Organizarea centralizată și sigură a clienților
Un CRM oferă un singur loc unde sunt stocate toate informațiile despre clienți. MixCRM asigură o structură clară și ușor de accesat, astfel încât echipa ta să nu mai piardă timp căutând date prin fișiere și e-mailuri. Baza de date de clienți nu este accesibilă complet niciunui angajat, de aceea este mult mai greu pentru cineva să plece cu toată baza de date de clienți. Fiecare operator lucrează doar cu clienții alocați și are acces doar la informațiile care sunt relevante pentru el.
2. Beneficii CRM MixCRM: Creșterea vânzărilor
Prin automatizarea leadurilor, proceduri de urmărire/follow-up și urmărirea oportunităților, MixCRM sprijină echipa de vânzări să închidă mai multe contracte într-un timp mai scurt. Un modul inclus este cel de informare și training al agenților de vânzări.
3. Beneficii CRM MixCRM: Îmbunătățirea relației cu clienții
MixCRM oferă un istoric complet al interacțiunilor cu fiecare client, astfel încât fiecare conversație să fie personalizată și adaptată nevoilor reale.
4. Beneficii CRM MixCRM: Rapoarte elocvente, inteligente și analize în timp real. Big picture / Privire de ansambu, nu rapoarte irelevante
Un CRM nu este doar o bază de date, ci și un instrument de management. Având acces la tot fluxul, cu toți clienții, proiectele în lucru, activitatea operatorilor, MixCRM îți arată în timp real rapoarte elocvente pentru tine: Performanțele canalelor de marketing, a echipei de vânzări, performanța echipei interne, rapoarte din puncte cheie (facturi neîncasate, tichete neînchise de mai mult de X ore/zile), etc. În configurarea inițială a MixCRM vom identifica împreună acele rapoarte elocvente
5. Beneficii CRM MixCRM: Automatizarea sarcinilor repetitive
Reminder-ele, notificările și actualizarea statusurilor sunt gestionate automat în MixCRM, eliberând timp valoros pentru activități strategice.
6. Beneficii CRM MixCRM: Integrarea cu surse multiple de leaduri
MixCRM preia automat datele din formulare, e-mailuri, Facebook Ads sau alte surse, astfel încât niciun lead să nu se piardă.
7. Beneficii CRM MixCRM: Creșterea productivității echipei
Echipa de vânzări are toate informațiile necesare într-un singur loc, cu acces rapid de pe mobil sau desktop, crescând eficiența zilnică.
8. Beneficii CRM MixCRM: Personalizarea ofertelor și comunicării
MixCRM permite segmentarea clienților și adaptarea ofertelor în funcție de nevoi, comportament sau istoricul achizițiilor.
9. Beneficii CRM MixCRM: Securitate și confidențialitate
MixCRM stochează datele în siguranță, respectând cerințele GDPR și protejând informațiile clienților tăi.
10. Beneficii CRM MixCRM: Crearea unui proces de vânzare standardizat
Un CRM oferă un flux clar de la lead la contract. MixCRM te ajută să elimini improvizațiile și să ai procese de vânzare predictibile.
11. Beneficii CRM MixCRM: Fidelizarea clienților prin follow-up constant
MixCRM trimite notificări pentru follow-up și te ajută să menții relația activă cu clienții, evitând pierderea lor către concurență.
12. Beneficii CRM MixCRM: Acces rapid la documente importante
Contracte, facturi și anexe pot fi gestionate direct din CRM, economisind timp și crescând profesionalismul în relația cu clientul.
13. Colaborare eficientă între departamente
MixCRM oferă o platformă comună pentru vânzări, marketing și suport, eliminând „insulele de informație” și comunicarea fragmentată.